07 April 2011

Menyesal dengan perbuatan semalam.

Assalamualaikum......

Kite bukak bukak jer dashboard pagi nih, just sempat baca 2 cerita jerk dari Yuyu Zulaikha dan Cik Puan Bunga. Tu pun baca sikit sikit, sbb curik2 mase, sebenarnya tengah carik notes / bahan untuk mengajar.

Erm........ Sebenarnya, dalam perjalanan balik dari opis ke rumah semalam, macam macam kite pikir, disebabkan mak call cite pasal satu masalah menimpa keluarga kami. Dalam pemikiran tu ade jugak terselit ape yg telah kite taip petang semalam sebelom balik.

Bile pikir pikir balik, "ish, teruknye bahasa aku pakai tadi. menyesal pulak cakap macam tu, kan boleh guna bahasa yang cun sopan lemah lembut dan baik?"  

Mungkin masa menaip emosi merajai hati sambil geramkan masalah yg menimpa keluarga kami, jadi secara tak semena menanya telah terluahkan dalam bentuk sebegitu, maaf kalian semua, maaf kawan kawan semua T_T

Lepas nih kite taknak cakap macam tu lagi, yelah, kite ni selalu jugak lah berkata kata tanpa berfikir. Padahal kite pernah cakap lam entry lepas, diam adalah lebih baik dari berkata kata, sebab kadang kadang kite tak perasan kite tersalah kate.

Hurmmm....... Dalam proses perubahan ini, banyak sebenarnya yang perlu dilihat kembali dan diperbaiki.


Kite : Maafkan kite yer kawan kawan semua! (-.-')

10 yang berkata kata:

aliarosli said...

tiada maafbagimu

hahhahahhah,er,jap

lupe lak entri mane

y u y u Z u l a i k h a said...

ehhhhh! terharu nyee kutakitetukakiate sempat singgah bace belog yuyu! uwarrrr!
heheh

takde maafp bagi muhh~

bagi cekelat dulu~

KatekateKite said...

alia :

sampai ati tamo maafkan.... T_T uhuk3.......

haha, entry semalam lah! =p

KatekateKite said...

yuyu :

tu lah, baca entry yuyu tros sentap!

hehe, tu la yg rasa serba salah sebab wat entry semalam.. huhu....

Mr feckry said...

hari ni perlu lebih baik dari semalam

KatekateKite said...

Mr feckry :

betol tuh, so kite kene sentiasa bersedia untuk berubah ke arah kebaikan! =)

MaMa CyDa said...

uhhh i tersentap tau ... terus i tuko buang itu wed verification ...
tiada maaf bagimu ... huhhhhh








ngehngehngeh .... ^_^

KatekateKite said...

MaMa CyDa :

heheheee.....

Sorry lah u....

i takde niat pon nak kasik kawan2 sentap....

i tak tuju khusus kat sape2, tapi i tuju umum...

hik3....

jangan mare yea..... nnti kene jual, maafkan kami penunggu gua! =D

KUREKURE COMEL said...

hehehe...biasalah...selalunya kat entri mina nmpk emosi byk...


semua nak main taip..tp takpelah..blog kite kn..hihihi

MaMa CyDa said...

ehhh .. i mmg dah kenal jual pun ... 4 tun lepas dah ader org beli dr mak abah i ... lalalallalala