13 December 2011

Resepi Agar Agar Milo Simple!

Assalamualaikum. . . . .

Tengah tengahari ni mesti sedap kalau dapat agar agar yang sejukkkk kan? Syruuuppp.........

Lagi lagi agar agar milo, fuhhhh..... Terliur tekak kalau dengar! Apetah lagi kalau dapat menikmatinya!

Hehehee..... Sengaja je kite nak bagi korang lebih terliurrr....... Dengan gambar nih! =p






Korang nak cuba? Bawah ni ada resepi, cubalah buat! Gerenti puas hati! =D

Kite buat main bedal je nih, kalau korang nak ubah ikut citarasa masing masing, dipersilakan :)

Bahan bahan :

1 pack serbuk agar agar (10g)
1 liter air
2 sudu gula
3 sudu besar milo
3 sudu besar susu pekat manis

masak semua bahan dalam periuk
tuang dalam bekas
sejukkan sebentar
masuk peti sejuk

DONE! =D


Heheheee...... Senang kan? Mudah! Simple!

Jom jom jom buat petang nih! ^____^

12 yang berkata kata:

Wany Mickey said...

cam sedap jer...hulur r sikit...hehehe

KatekateKite said...

@Wany Mickey

Alamak! Dah habisss.....

Hehehee........

Try la buat, senang je! =)

Puteri said...

mak aihh... sedapnyer.. buat perot lapo je =p

KatekateKite said...

@Puteri

Hehehee........

KatekateKite said...

@Puteri

Hehehee........

jeBateja said...

wahhh...kelas lah ko.....buat den nak makan dgn pinggan2 nyer sekali.....terbaekkkk.....

zOeY zAu YaH said...

cuaca panas best nih makan...hihi..

KatekateKite said...

@jeBateja

Tak boleh lawan ko lagi lah jebat! =p

KatekateKite said...

@zOeY zAu YaH

Betul2! Tak panas pun sedap jugak! Heeee.... :D

Misha Midvalley said...

Thanks sebab kasi resepi..simple sangat dan ternyata memang sedap..Terima Kasih :D

Tulus Sweet said...

nak buat! :)

Afiqah Ariffin said...

Terbaik..... Terima kasih lama saya cari resepi yang simple Macam ni.