16 June 2011

Dah Bayar Hutang ?



Kalau dulu........... Selalu tak cukup duit. Balik Seremban, mesti mak yg tuangkan minyak, and bagi duit tol, kadang kadang tu, bagi wet belanje sekali........


Alhamdulillah, sekarang, pegi ngeteh, dapat lah belanje mak ayah..... Pegi lunch, dapat lah belanje Encik Tu, nak makan Mc D pon, jom sayang, i belanje u harini, dah lama tak tengok wayang, jom dear, kite tengok wayang, i bayarkan......


Hehehee.... Seronoknyer........


Rasa happy bile dapat buat orang tersayang happy, kan?


Dah lama, dah berapa bulan, tahun kot, tak belanje die..... Tak belanje mak ayah, adik beradik, memang sangat tak patot, Tapi sekarang, rasa dah dapat jalankan tanggungjawab lebih sikit! =) Boleh tersenyum lebar sikit.....


(Eh tipu lah tu tahun tahun, baru bulan lepas belanje derang makan masa hari ibu, haha)


Ermm..... 


Macam ade lagi yang kurang nih.....


PTPTN !


Bile nak jalankan tanggungjawab menyelesaikan hutang? Berdosa tau, hutang dilengah lengahkan.... Huhuhuuu.....


InsyaAllah, nak taknak, dah takde alasan tak bayar hutang, dah niat kalau dapat pindah, nak mula bayar hutang, kesian kat adik adik yang nak sambung belajar nanti kan.......


Okeh, babai, bulan depan nak bayar hutang! =p

5 yang berkata kata:

zuwaidah said...

perlu bayar, nanti rasa tak aman lak kan...blacklist maaaaaaaaaaaaa

JIJI YU said...

haha..untung aku tak berutang..

Nasriq said...

errrr... adei... pening... teringat hutang keliling selulit peha...

jeBateja said...

errr...baik hang bayaq...kena mcm anak buah den...dpt surat je ...pening....ahakz

Aku Ibu Muda said...

lama tak datang sini :)

ye betul..PTPTN tu bayar je la walau sikit2...paling kurang 50 hengget sebulan pon dah ok, walaupun jenuh nak menghabiskannya...