25 March 2011

Rindu Dendam Takkan Terpadam . . .

Assalamualaikum......
Huhuhuu....... Sedihnya, rindu sangat! Terasa amat lama masa yang berlalu untuk sampaikan Sabtu.....

Terasa amat perit untuk menahan rasa yang tersimpan, dalam benak dadaku.

Kadang terasa terlalu rindu, tetapi apakan daya? 

Tak mampu untuk bertemu, tak mampu untuk berkata kata, kerana dia tidak memahami apa yang diperkatakan, tak mampu untuk membalas kata kata melalui hujung talian. 

Jadi, hanya mampu menahan dan tahan walaupun perit kerinduan ini! 

Pabila kuulang putar Lagu Rindu, yang sayup, semakin sayu hatiku dan semakin mendalam rindu ku pada mu wahai buah hatiku . . . T.T





Bintang malam katakan (sampaikan) padanya
Aku ingin melukis sinarmu di hatinya
Embun pagi katakan padanya
Biar ku dekap erat waktu dingin membelenggunya

Tahukah engkau wahai langit
Aku ingin bertemu membelai wajahnya
Kan ku pasang hiasan angkasa yang terindah
Hanya untuk dirinya

Lagu rindu ini kuciptakan
Hanya untuk bidadari
(buah) hatiku tercinta
Walau hanya nada sederhana
Ijinkan ku ungkap segenap rasa dan kerinduan

;
;

;

;

;

;

;

;

;

;

;

;

;

;

;

;
;

;



 
I love u my baby booo.......



Pasti kamu jua merinduiku . . . .



Setiap hari dan waktu . . .



Inilah rutin kita dihujung minggu . . .


 Dating berdua bersamamu . . . .
Pasti kamu juga merinduiku! . . . . .



Kite : Rindu teramat sangat, pada budak yang semangat! Rindu Dendam Takkan Terpadam kepada Muhammad Khairul Adam! =D

8 yang berkata kata:

antashabailefthanded.blogspot.com said...

apeeeedaaaaa

KatekateKite said...

haha....

huhu.... =.='

miss keila said...

aww..budak tu, tembamnya..geramm, comel sgt...;)

KatekateKite said...

miss keila : =D rindu sangat2 kat dier!

epy (jerr..) said...

cait ingtkn rindu kt boypren,.heheh
btw cute giler budak tu! -_-

Cekodok said...

khusyuk gua baca... baru je nak emo2.. citt.. terkena.. hhhehe

KatekateKite said...

epy : yelah, tulah boipren kiter! cumel kan? hik3.........

KatekateKite said...

cekodok : heheheee...... takde niat nak kene mengene... memang tengah beremosi dengan sikecik tu! =D