22 March 2011

KITE BENCI ROKOK ! ! !

Assalamualaikum......

Korang yang pernah jengah umah dot dot kite nih mesti penah baca kan Kemarahan Kite Yang Tak Terbendung tuh???

Haaa....... Cite die pasal ROKOK nih jugaklah.... Tapi takpe... kite buat lagi sekali, ringkas! Tak panjang macam yang tu, sebab nih kite nak join segmen Bro Ben. ^.^




KENAPA KITE BENCI ROKOK ?

Sebab, rokok menyusahkan semua orang! Rokok Tak Cun! Rokok Tak Hensem! Design die pon BUROK!
Sebatang panjang, ada macam macam bahan kimia dalam tu, disalut kertas putih macam pocong, pastu menghasilkan asap2 putih yang berbau busuk menusuk hidung membuatkan orang tak boleh bernafas! yaks!
Siapalah pencipta ROKOK yea?? Bluweks! huh.

PEROKOK??? Pon kite BENCI jugak! Sebab, derang bukan sahaja mencari pasal pada diri sendirik! Tetapi kepada semua orang sekeliling mereka! Mereka bukan sahaja membahayakan diri sendirik! Tapi semua orang! Haduhhhh.... Apalah yang best sangat korang nih merokok ek? Cube lah korang tengok organ organ dalam badan korang, apa dah jadik? ROSAK! BURUK!...


Pesanan buat mereka yang merokok dan bakal merokok ! 

Berhentilah sebelom nafas korang diberhentikan,
Sayangilah mereka yang menyayangi anda,
Jangan mulakan benda yang orang lain nak tinggalkan,
Kerana semua adalah hasutan syaitan tidak berpada!

Pendapat kite mengenai mereka yang merokok nih . . .


Mereka yang merokok = orang yang hisap rokok,
Bukan organ dalaman sahaja yang burok! Fizikal pon burok!

Bibir berkerut kerut menyedut asap curut,
Pipi merengkot rengkot menggayakan asap bercopot copot,
Gigi berkarat dek hidangan bahan kimia yang sarat!
Jari jemari kasar memegang batang yang dibakar,
Mata kuning,
Kulit kering,
Baju berlobang dek salah pegang!
Pengotor buang puntung berterabor!
Rela dikutuk badan berbau busuk!



Sekian terimakasih! Berhentilah weyhhh!!!!!

Baca sini jugak! ------> Kemarahan Yang Tak Terbendung!

6 yang berkata kata:

SiS NaD said...

SiS PuN BeNCi RoKoK... JoM JoiN KeMPeN 'KaTeRKaN TaKNaK PaDeR RoKoK'!~ (^_____^)V

Lulu caldina said...

Kalau kat kotak rokok tu mcm-mcm gambar ngeri mengenai kesan rokok keatas badan..tapi perokok masih tak sedar..Huh! Say NO to ROKOK

Abang Zam said...

hamboih..kemain kutuk rokok..haha
btw, abang bukan perokok...jgn kutuk abang

haha..

KatekateKite said...

Sis Nad : Jom Jom Jom!!!

'Katekan TakNak Pada Rokok!!!!' =D

KatekateKite said...

Lulu Caldina : ntahlah, derang still tak sedar.

huh.

=.="

KatekateKite said...

Abang Azam : hahahaa... kutuk rokok dengan perokok2 sekali! =D

ceh! yelah tu! ker cover line? =p