27 February 2011

Pasal Masak pon nak GADOH kerrr ? ? ?




HUH !


Gambar | google.com
 
Hurmmmmmm.................................
------------------------------------------------

Angah masak sayur harinih.

Okeh, sayur apa?

Kat peti ais tu ade peria, masak ngan telur.

(kua kan peria nak prepare untuk masak)

Masakla sawi tu. Dah lame dah. Kang tengoklah busuk camtu jerk.

Alahh... sekali sekale nak makan sedap.

(pom pang pom pang, kelepok kelepang!) - sound effect basuh pinggan sambil baling baling.

(simpan balik peria dalam peti ais, tros blah dari dapor, ngadap KatekateKite and meluahkan perasaan)

------------------------------------------------

Sedapkan kalau masak macam nih? T.T

Gambar | google.com
Sekian, Assalamualaikum........

4 yang berkata kata:

Hansyitake~ said...

tengok gambar cam sedap..sedap laa kot..hehe..

jgnlh merajok..masak je pon..^^

bunga said...

sedap nampak..

KatekateKite said...

Hansyitake : tak majok ponn.... bg ruang kat org yg basuh pinggan tu baling2 dulu, pastu dah takde orang baru kite masuk dapor balik, n masak! :D

sedap kan tengok kat gambar tu! hahahaa...

KatekateKite said...

bunga : nampak sedap, tapi kite tak masak peria pon... dgr ckp org tua, so masak sawi jerk.hehehee...