24 January 2011

KITE, BEN ASHAARI dan ELEE MARDIANA

Assalamualakum.....

Harini kite nak berkate-kate pasal sesuatu yang agak serius!

Ok, sebenarnye kite mmg jarang la baca paper, tapi jengah blog rajin lah plak kan.

Daripada blog si comel  Zainatun Adilah ni, kite klik la kat link BEN ASHAARI sbb tengok tajuk entri tentang Blog jual tudung online: Koleksi Tudung cantik (macam berminatlah), pastu scrolldown pada entri seterusnya, terbaca sesuatu yang amat menyentuh hati dan perasaan!

Baru je tengok gambar, sekali baca berita tentang dua org adik nih, sangat2 tersentuh dan jantung berdegup kencang. Sebagai seorang perempuan yang mempunyai hati yang sangat kecil, terasa sangat sayu melihat penderitaan mereka, hanya dgn membaca sebuah artikel dan menatap sekeping gambar, membuatkan hati terdetik terasa untuk sama2 membantu usaha KAK ELEE MARDIANA yang berniat suci untuk menyumbangkan seluruh royalti daripada hasil jualan novel karya beliau kepada kedua org adik nih.

Jadi, dengan hanya membeli novel yang tersenarai, secara tidak langsung, anda juga telah membantu kedua2 remaja ini. Kesedihan menyelubungi diri ini tatkala terfikirkan mereka yang tidak bersalah  tidak mampu lg untuk menjalani hari2 seperti remaja yang lain di luar sana...

Ok, kedua-dua mereka yang kite sebutkan di atas ialah,  




dan





Marilah sama2 kita membantu meringankan beban kedua2 mereka yang telah diberi ujian berat dari Yang Maha Esa dengan sama2 menghulurkan bantuan bersama usaha murni KAK ELEE MARDIANA.


2 yang berkata kata:

Awangku Johan said...

salam ziarah n follow ur blog.. mai singgah blog sya n follow

KatekateKite said...

terima kasih Awangku Johan....... ;)