23 March 2011

SPM ! ! !

Assalamualaikum.......

Hai adik adik semua!!!

Mana mana yang nak amik result SPM tu, akak kite nak ucap kan SELAMAT BERJAYA yeaaaaa!!!! GOOD LUCK semua!..........

Semoga happy happy selalu! Jangan esok luse kua berita ada yang bunuh diri lak... =.='

Apa apa pun keputusan yang korang dapat, sila redha ok! Kite dulu pon result ntah pape, Alhamdulillah.... At last, jadik orang manusia berguna jugak........... ngeeeeee~

Kepada my adik.... Muhammad Badrun Bin Bakar, Semoga berjaya!


 Haaa... yang jantan laki sorang tu adik kite, die nih susah sikit nak begambo, yang lain2 tu sume makcik2 + yang comey lote berbaju merah tu, opcoz mak cayang kite! =p


Orang sibuk amik result, die cabut pi KL malam tadi keje ngn abangnyer...... huhuhuu~
 Anyway, semoga jadik manusia berguna satu hari nanti, macam kakak mu, aicehhhhh..... >.<
nak keje tu keje rerajin lah yea...........

Kadang kadang orang tak berjaya tak semestinya tak berjaya selama lamanya.......
Ada banyak cara untuk kalian berjaya! =D

Kite : keje luo harinih, ngedor dadah flyers CICT, JOM MASUK COSMOPOINT! (hahaha,sempat promote! ngeee~)

6 yang berkata kata:

Qaseh dalia adelia said...

gud luck untuk adek sis..hehe yup tak semestinya tak berjaya hari ni ..esok tak berjaya jugak ..

KUREKURE COMEL said...

hehehe...gud luck kat adik.....

KatekateKite said...

Qaseh : terimakasih bagi pihak... =)

betol3...... setiap orang pasti akan berjaya dan bangkitlah semula bila tersungkur!

KatekateKite said...

mina : tengkiuk kakak mina! (adik kite kate) =p

JIJI YU said...

ne nk tgk adik die..hensem ke tak

KatekateKite said...

JIJI YU : die pemalu ah, xde gambo! hahahaari tu wat entry nih pakai pc opis, tu yg xde gambo tuh! =D